Rămâi
Jessie și Tom petrec ziua în Londra, dar decizia ei de a rămâne o dă peste cap, atunci când înfruntă consecințele gestului ei măreț. Nu are un loc de muncă, o casă și, acum, nici bagaje. Oare a făcut o greșeală imensă?