Unde naiba e Donnie?
Repercusiunile dezvăluirilor includ proteste de stradă, insurecție și investitori care dau bir cu fugiții. O dispariție bruscă și misterioasă îi ia prin surprindere atât pe Axe, cât și pe Chuck.