Conversația
Axe află că Chuck are noi dovezi împotriva lui, dovezi care l-ar putea trimite la închisoare. În timp ce Lara face planuri pentru ca familia Axelrod să fugă din țară, Axe o acuză pe Wendy că l-a trădat. Wendy își dă seama cât de departe a ajuns Chuck.