Înțelegerea
Axe planifică o apărare dură împotriva atacului public asupra companiei sale - periclitându-și astfel relația cu Wendy. Interogatoriul lui Dollar Bill nu-i iese lui Chuck așa cum a fost el planificat, iar presiunea politică se resimte.