Calitatea vieții
Moartea unui membru al familiei Axe Capital îi forțează pe Axe și pe Wendy să-și analizeze comportamentul ceea ce dă peste cap investigația lui Chuck. Spre marea sa supărare, Procuratura se confruntă cu o altă pierdere.