Mort și îngropat
În ciuda faptului că adevărul despre „A” a ieșit la suprafață, prietenele descoperă că necazurile lor sunt departe de a se fi încheiat – mai ales că rezultatele colectării de sânge clandestine a grupului o împing pe Tabby către un nou suspect.