Săptămâna spiritului școlar
În 1999, mai mulți prieteni sunt dați peste cap de moartea subită a unuia dintre ei. 22 de ani mai târziu, viața tinerei Imogen Adams, în vârstă de 16 ani, e zguduită de moartea suspectă a mamei sale – și de o luptă continuă cu Karen, fosta ei prietenă.