Cicatrici
În timp ce Imogen și Tabby verifică mai adânc misterul din jurul Angelei Waters, Faran se ocupă de cicatricile trecutului ei. După ce Shawn intervine, Noa pune la îndoială relația cu mama ei, iar Mouse observă o față cunoscută la prima ei întâlnire.