Carnavalul sufletelor
Pe măsură ce se apropie carnavalul Millwood, Mouse se confruntă cu consecințele unui secret de familie. În timp ce Imogen se gândește la viitorul bebelușului ei, Faran se confruntă cu tot ceea ce o chinuie.