Ziua pentru miere
Apicultura nu e ușoară, mai ales când ajutorul tău e Masha. Dar nu trebuie să ne temem de albine! Cu abordarea potrivită și cunoștințe în ceea ce le privește, te poți împrieteni chiar și cu insectele care par periculoase!