Insula comorilor
Când ești cu cei mai buni prieteni, aventura e mereu la îndemână! De data aceasta, Masha și credincioșii săi tovarăși pornesc în căutarea unei comori a piraților. Oare ce-i așteaptă pe curajoșii călători în drumul lor?