Prima rândunică
Știi ce e ornitologia? E știința care studiază păsările! Și noul hobby al Dashei, care vine în vizită la Masha și la Urs și descoperă o specie de păsări nouă și deosebită. Urmăriți episodul și aflați care e această pasăre neobișnuită!