Cine-i șeful?
Ursul trebuie să plece de acasă și îi lasă pe Masha, Panda și Pinguin singurei. Pare o situație simplă, pe care orice adult o înțelege... Dar care dintre copii este șeful? În aer plutesc rivalitatea și o luptă acerbă pentru putere!