Liz și Diane se străduiesc să-i facă pe David Lee și pe bărbații din Dubai să le accepte noua parteneră, pe Allegra Jurado. Oscar Rivi încearcă să-și legalizeze afacerea, dar își dă seama că lumea corporatistă poate să fie la fel de nemiloasă ca a lui.