Diane și Marissa au parte de un caz care se judecă la Tribunalul 9 3/4, condus de ciudatul „judecător” Hal Wackner. Între timp, Carmen Moyo se dovedește a fi o nouă asociată a firmei care poate fi foarte eficientă, dar și subestimată.