Între chin și amin
Un tânăr compozitor și contrabasist e arestat de poliția politică și dus la închisoarea din Pitești, unde se desfășoară un experiment de tortură.
Un tânăr compozitor și contrabasist virtuoz, care se întoarce în România după ce a studiat în Viena, este arestat de poliția politică și dus la închisoarea din Pitești, unde se desfășoară un experiment de tortură și spălare a creierului.