Locul unde a început totul
Familia Roloff ajunge la Conferinţa Persoanelor cu Nanism din Detroit, Michigan. Acum 22 de ani, aici s-au întâlnit Matt şi Amy, la un meci de baschet cu Motor City Micronauts.