Cine e şeful aici ?
Acum, că gemenii au împlinit 18 ani, Matt şi Amy simt în sfârşit că pot face o călătorie, lăsându-i pe cont propriu. Ei pleacă în Hawaii cu prietenii lor, Rob şi Amy Haines.