Cel mai mare sezon din toate timpurile ?
Sperând să spulbere recordurile de vizitatori, Matt face mari investiţii pentru noul sezon al dovlecilor. În prima zi apar puţini vizitatori şi Matt se întreabă dacă o fi greşit.