Jake şi spaţiul cosmic
Jacob e încântat când Amy îl duce în Tabăra Spaţială, la Centrul SUA pentru Rachete şi Spaţiu din Huntsville, Alabama. Amy are parte şi ea de nişte surprize în această călătorie.