Frați și surori
Cassie se confruntă cu adevăruri dificile legate de abstinența de la alcool în timp ce o vizitează pe mama ei, iar Megan încearcă să se apropie din nou de membrii familiei ei, care sunt reticenți în a o primi înapoi.