Un mesaj criptic o duce pe Cassie la Reykjavik, în căutarea lui Megan, acolo unde Shane devine din ce în ce mai suspicios în ceea ce privește călătoriile aparent aleatorii ale prietenei lui. În LA, Annie și Max au de-a face cu turbulențe neașteptate.