Văd dublu
La aproape un an după ce a renunțat la alcool, Cassie a luat viața de la capăt în Los Angeles, cu Marco, noul ei iubit. Dar jobul ei secundar în care colaborează cu CIA o aruncă pe Cassie în centrul unui mister de crimă la scară internațională… din nou.