Ciuperci, arme și urși
După ce le dezvăluie lui Annie și Max detalii despre jobul ei secret, Cassie își propune s-o găsească pe femeia care i-a furat identitatea – și pune ochii de o nouă însoțitoare de zbor, enigmatica Grace.