Steaua Nordului
După o reuniune precaută cu Margaret în New York, Nucky se îndreaptă spre Tampa pentru a lucra cu Bill McCoy la detaliile contractului cu terenuri. Aflat acolo, el se întâlnește cu Sally Wheet. Richard Harrow revine în Atlantic City.