Havre de Grace
Nucky face inventarul după ce a fost avertizat că are probleme. Fugari, Chalky și Daughter se refugiază în Wilmington, la mentorul de odinioară al lui Chalky, Oscar Boneau. Gillian se gândește să-și vândă casa și să înceapă o nouă viață cu Roy.