All in
Nucky ajunge să-l cunoască mai bine pe Arnold Rothstein după un joc de cărți și descoperă un partener neașteptat pentru afacerea Tampa. Eddie Kessler, proaspăt promovat, este deturnat după ce face o livrare într-o stație de tren.