Farewell Daddy Blues
Eli se pregătește pentru ce e mai rău, căci agentul Knox pune în aplicare planul de prindere a lui Nucky. Capone și Torrio fac pace în Cicero. Chalky vrea să-și rezolve problemele. Richard Harrow vine să-l salveze pe Tommy, în defavoarea lui Gillian.