Spaghetti și cafea
Amestecând afacerile cu plăcerea în New York, Nucky e iritat de tacticile lui Gaston Means, un „detectiv special” care are relații cu Daugherty. La Sf. Theresa, Margaret se confruntă cu un pacient și cu un medic idealist.