Os pentru ton
Deranjat de un coșmar recent și de absența lui Billie, Nucky i se alătură lui Margaret pentru a fi omagiat de biserică. Între timp, Gyp se înțelege cu Nucky pentru un transport de alcool, dar intențiile mafiotului rămân, în continuare, ascunse.