Ging Gang Goolie
După ce a fost reținut în Washington de acoliții lui Daugherty, Nucky se confruntă cu nemesisul său de odinioară, Esther Randolph, și, mai târziu, ia în calcul o ofertă din partea lui Gaston Means.