Întâlnire de familie
Nucky apelează la pugilistul Jack Dempsey pentru a promova transmisia viitorului său meci, iar Jimmy trebuie să ia o decizie ce ar putea modifica viitorul orașului. Margaret se duce în Brooklyn pentru a-și reîntâlni familia.