Bătălia secolului
Sosiți la Belfast, Nucky și Owen se întâlnesc cu liderii IRA și le fac o propunere reciproc avantajoasă. În Atlantic City, Jimmy și amicii lui încep să facă afaceri cu George Remus și apoi se duc să asculte meciul lui Dempsey.