Ce face albina?
La petrecerea pentru primarul Bader, avocatul lui Nucky găsește soluția prin care să-și scape clientul de acuzațiile de falsificare a alegerilor. Jimmy și Mickey pleacă la Philadelphia în căutare de cumpărători.