Revelații
Brian Houston depune mult efort pentru a mușamaliza acuzațiile de abuz sexual, tendințe de sectă și abuzuri de minori apărute împotriva bisericii. Când scandalul se îngroașă, se pare că acesta va face orice pentru a proteja brandul Hillsong.