Răzbunarea lui Gypsy
Dee Dee și Gypsy Rose Blancharde întruchipau spiritul uman care învinge orice, căci o mamă iubitoare își îngrijea fiica bolnavă. Dar o postare pe Facebook dezvăluie ceva sinistru.