Bine ai venit acasă
Ascensiunea strategică a bisericii Hillsong o catapultează din orășele australiene la New York. Fondatorul Brian Houston are o viziune, dar carisma pastorului Carl Lentz și legăturile acestuia cu diverse vedete sunt cele care aduc succesul.