Masă critică
Veștile despre un scandal și despre indiscrețiile morale amenință Hillsong și popularitatea de care s-a bucurat în mâinile pastorului-vedetă Carl Lentz. Consecințele scot la iveală probleme mai mari din cultura bisericii.