Tunelul iubirii
În timp ce DJ își prezintă noul iubit la petrecerea ei, Deborah și Marty își pun diferențele la o parte, ca să se bucurie unul de compania altuia. Când celebrarea devine un eveniment surprinzător, Ava primește o sarcină importantă.