Primm
Reticentă, Deborah începe să lucreze cu Ava, testând compatibilitatea lor inițială printr-o excursie foarte neconvențională. Pe măsură ce se lovesc de obstacole neașteptate, Ava învață lecția haotică a rezilienței.