O slujbă e o slujbă
Ava învață lucruri importante despre angajatoarea ei. Un pachet neașteptat alimentează tensiunile dintre Deborah și un membru înstrăinat al familiei. Mai târziu, Ava reia legătura cu cineva din propriul ei trecut.