Bijuteria
Deborah primește un pont neașteptat la un bat mitzvah. După ce Deborah refuză să-i facă o favoare lui DJ, Ava o însoțește la o expoziție de bijuterii, doar ca să afle mai multe despre relația complicată mamă-fiică dintre Deborah și DJ.