Jonathan Ross
Andy Millman s-a schimbat. Cu un nou prieten faimos, gazda de chat show Jonathan Ross, el pare s-o lase în urmă pe fosta lui cea mai bună prietenă, Maggie. El decide să scape de agentul lui inutil.