Orlando Bloom
Andy și cei de la BBC sunt în conflict din cauza sitcomului acestuia, „When the Whistle Blows”. Între timp, pe platourile unde lucrează Maggie, Orlando Bloom încearcă să-i convingă pe toți că e mai sexy ca Johnny Depp, dar Maggie nu e atrasă de el.