Sir Ian McKellen
În dorința de a avea credibilitate mai mare, Andy Millman acceptă un rol într-o piesă regizată de Sir Ian McKellen - o piesă cu două personaje, numită „A Month of Summers”. Ce păcat că agentul nu i-a zis că e despre doi bărbați care se iubesc.