Hannah intră din ce în ce mai mult în lumea lui Adam, la bine și la greu. Jessa și Marnie, recent rămase fără slujbe, aflate într-un impas, se apropie una de alta în mod neașteptat și întâlnesc un burlac (Chris O’Dowd) care nu este ceea ce pare.