Hannah se întâlnește cu vechea ei colegă nerăbdătoare să afle cum de a făcut HPV, aflând astfel mult mai multe detalii. Șeful lui Marnie o prezintă unui artist încrezut căruia îi stârnește interesul în timp ce Jessa primește o ofertă de a fi bonă.