La “cea mai tare petrecere din toate timpurile” din Bushwick, Brooklyn, Hannah descoperă trăsătura definitorie a lui Adam (pe lângă urechile lui). Marnie nu se simte prea bine (și îi enervează pe alții) după ce-l vede pe Charlie.