Marta e studentă la Colegiul de Artă. Fiind feminină și excentrică, ea atrage atenția ușor. Când e diagnosticată cu cancer, refuză să meargă la tratament. Andrzej o ajută să accepte boala și încearcă să o convingă să se trateze.