Stella se aruncă cu capul înainte în încercarea de a afla cine i-a ucis de fapt fiica, după ce un clip video arată o legătură între Maisy, Cleo, familia McKeller și iubitul lui Jessie, Kevin. Charles încearcă să supraviețuiască în inchisoare.